Lisaks kliendisuhtlusele on minu sala-armastuseks ka reklaam, ühesõnaga üldse igasugune püüe inimesi mõjutada.
Üle hulga aja nägin reklaami, mis mind kohe väga mõjutas ja mulle nii korda läks, et ta huviga läbi lugesin ja paberkandjal koguni oma "huvitavate asjade" kausta panin. Kui ma ära õpin, kuidas pdf-formaadis asja ajaveebi tõsta, siis panen siia ka.
Lühidalt aga oli tegu spordibatoonide ja -jookide PowerBar reklaamiga. Reklaam oli suunatud Tartu Rattamaratoni sõitjatele ning soovitusi jagas rattaproff Allan Oras. Soovitused olid muidugi, milliseid PowerBar asju rajal kasutada, aga asja tegi huvitavaks see, et sihtgrupp oli jagatud kaheks: alla 3h sõitjad ja üle3h sõitjad. Ning soovitused olid ikka väga konkreetsed: selle aja või vahemaa järel võta see, järgmise aja või vahemaa järel too.
Väga hea lähenemine! Enamik harrastussportlasi ju tunneb end batoonide, geelide jms maailmas üsna ebakindlalt. Kui nüüd aga nii kindlalt ja just sulle soovitatakse, on kohe hea kerge tunne ja tõttadki Hawaii Expressi nimetet batoone ostma.
Mina, muide, ei lähe rattamaratonile. Aga batoonide teema on oluline ka mujal ja igaks juhuks hoiangi siis selle reklaami alles.