Viimase nädala kuumimad turunduskommunikatsiooniuudised on kahtlemata olnud brändrahn ja meediaettevõtete omavaheline diskussioon (kui seda nüüd nii nimetada) selle ümber, kas ja kuidas teha ja märgistada sisuturundust. Brändrahnu arvamusplahvatusse ma omapanust ei anna, aga sisuturunduse peale mõeldes püüan olla prohvet ja ennustada, kuidas see maailma muutuma hakkab.
1. Uudistetoimetus robotiseerub. Juba praegu toidetakse online-portaale suures osas ju copy-paste materjalidega, mille juurde täiendavat infot ei otsita ja mille autentsust ei kontrollita. Tulevikus võib uudised kokku roobitseda ka robot, inimtoimetaja rolliks jääb ehk põnevate pealkirjade panek („Kas teadsid? Kolm asja, mille pärast su raamatupidaja sinusse armub!“ korrektset maksekäitumist propageeriva sisuturundusloo juures).
2. Suure tõenäosusega panevad need põnevad pealkirjadki juba sisuturunduslugude koostajad, sest sisuturundus muutub samm-sammult üha sarnasemaks pärisajakirjandusega.Või isegi paremaks, sest seda teevad üha paremad tegijad.
3. Fake-uudiste ja kallutatud tõe ja sisuturunduse maailmas saavad arvamusliidriteks ja hinnangute kujundajateks sotsiaalmeedia gurud. Nemad ütlevad, kuidas ühte või teise uudisesse suhtuda.
4. Ah jaa, sa näed loomulikult ainult selliste arvamusliidrite arvamusi, kelle postitustele oled varem Like pannud.
5. Orwelli kirjeldus maailmast, kus pideva meelelahutuse tagamiseks ja su oma mõtete lämmatamiseks on seinad ekraanid ja neil kuvatakse pidevalt vatravat seebiseriaali, tundub jumala normaalne.
Võite panustada, kas ja millal need täituvad.