Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Konkurendi pressikonverentsil

Paar päeva tagasi ilmus PR-uudistesse teade, et täna tutvustab Bravocom oma uut kaubamärki ja teeninduskontseptsiooni. Asi tundus piisavalt huvitav, et kohale minna ning kaasa tuli ka meie eraklientide segmendijuht.

Konkurentide pressikonverentsidel käimine pole muidugi päris tavaline asi, aga Tele2 ja Radiolinjaga (Elisaga) oleme seda küll praktiseerinud ning pole vastastikku sellest mingit probleemi teinud. Tavaliselt istub konkurendist külaline vaikselt ja kombekalt tagareas ning kuulab, pea viltu nagu targal koeral, kenasti kõik ära, mis korraldajatel öelda on ja omalt poolt midagi ei lisa.

Aga seekord pidin ma seda kirjutamata reeglit siiski rikkuma, sest konkurent esitles oma toote unikaalsusena võimalust, mis meie tootel olemas oli. Siis oli muidugi olukord, et ei saanud mitte vaiki olla, ja tegin paar täpsustavat remarki. Ega see ilus ei olnud, aga eks nad oleks pidanud selle olukorra vältimiseks paremini kodutööd tegema. Kui ikka paned välja võrdlustabeli konkurentide toodete kohta, siis kanna ka hoolt ja kontrolli, et see igast otsast vettpidav oleks.

Lisaks vabandab mind minu enda ees see, et Tele2 esindaja saadeti Bravocomi lansseerimise pressikonverentsi ukselt tagasi ega lastud teda sisse. See polnud ka ilus.

Üldiselt oli aga intrigeerivast teemapüstitusest hoolimata tegu kahetsusväärselt vähehuvitava pressikonverentsiga. Oleksin vabalt võinud midagi muud teha.

Lisa kommentaar

Loading