Vist on see Tarbijakaitse, kes korraldab praegu kampaaniat "Tunne oma tarbijaõigusi". Igatahes mõjutas see mind niipalju, et kui Odele novembris ostetud saapal lukk katki läks, ei pöördunud ma selle vahetamiseks saapaparandusse, vaid ABC Kinga.
Ja minu üllatuseks kuuluski ka lukk garantii alla ja saabas võeti parandusse. Üllatuseks sellepärast, et ma ise olin mõttes liigitanud luku nö liikuvate osade alla, mille eest peaks vast vastutama klient ise - aga minu pöördumise poe poole tingis see, et antud juhul olid saabaste lukud silmnähtavalt peened, umbes sellised nagu tavaliselt taskutele pannakse. Ostmise hetkel polnud ma lihtsalt taibanud luku kvaliteeti ja tugevust kontrollida.
Seda enam oli hea meel, et ei pidanudki luku kvaliteedi üle väitlema hakkama, vaid kõik sujus probleemideta. Tõsi, saabaste parandusest tagasisaamiseks kulus 5 päeva (viisin saapa reedel, tagasi pidin saama teisipäeval, kuid lukuparandajat polnud kohal olnud ja sain kolmapäeval).
Ja kui kolm päeva hiljem läks katki ka teise saapa lukk, võtsin rõõmsalt ette juba tuttava tee ABC Kinga poole. Seekord püüdis müüja küll veidi vaielda, et see saapapaar on lukuvahetusega juba paranduses käinud (see kirjutati ostutsheki tagaküljele). Muidugi oli, ma ei püüdnudki seda vaidlustada, kuid paari kuulub ju kaks saabast ning esimene kord vahetati lukk ainult ühel :) Nii läks teinegi saabas garantiiremondi korras lukuvahetusse ja seekord saime ta ka tagasi juba kahe päeva pärast.