Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Ämber

Tänane Hansapanga jooks toimus koostöös Avoniga rinnavähi vastu võitlemise tähe all. Õhupallid, plakatid, annetuste tegemise võimalus... Väga armas. Väga kena.

Iseenesest oli ju kena ka Ärielu soov ürituse raames tasuta oma ajakirju jagada.

Kui ainult poleks jagaja hoidnud ajakirjavirna tagurpidi, tagumine kaas ülespoole. Sest seal oli Makrofexi reklaam: pihkudega lopsakaid rindu varjata püüdev paljas naine, juures kiri "Täidab hästi". Paistis, nagu oleks jagatud sellist plakatit.

Esimene hetk oli õõvastav. Et mis mõttes - naine, kellel vähi tõttu on rinnad ära lõigatud, saab abi Makroflexist?... Siis jõudis muidugi kohale, et tegu on mitte rinnavähiplakati, vaid ajakirja suvalise tagakaanega ja üldse on see kõik lihtsalt rumal juhuste kokkulangevus.

Aga siiski!!!!

Igatpidi on see reklaam nõme, aga selles kontekstis, nagu öeldud - õõvastav.

Kommentaarid (7) -

  • Tanza

    07.09.2006 14:50:15 | Vasta

    Mulle anti see ajakiri ikka õigetpidi kätte ja nägin pärast kodus seda reklaami ka tagakaanel. Viisakalt väljendudes oli tegemist maitsevääratusega.

  • Kris

    07.09.2006 15:20:13 | Vasta

    Makroflexi kodulehel on sealjuures ettevõtte väärtustena kirjas: ´We preserve the tradition of an open family company`ja `We are dedicated to sustainability and corporate social responsibility`

  • eva

    12.09.2006 12:52:30 | Vasta

    toimetan kah ajakirja ja olen kajaga nõus, et makroflexi reklaam on nõme ja teatud kontekstis isegi solvav.

    meie ajakirjal on kaunis komme suurem osa esikaanest välja müüa. ülemisele osale kaanest aga paneme viited numbri parimatele lugudele. eelmise kuu numbri kaanele oli müüdud kõnealune tissidega reklaam. toimetuses tekitas üsna elavat poleemikat, et kas on ikka eetiline panna sinna ülaribale ühe tuntud meessoost persooni foto, sest kaanest tervikuna võib jääda mulje, et see härra jõllitab macroflexi-tisse. lõpuks ikkagi panime foto, sest teist sobilikku varianti ka ei leidnud.

    üleüldse olen pidanud mitmele kaasautorile selgitama, miks niisugune reklaam meil kaanel on. ma saan aru, et raha ei haise, aga mõne reklaami suhtes võiks toimetus saada vetoõigust rakendada küll.

  • Kaja

    12.09.2006 12:56:41 | Vasta

    Megairw ;)
    Eva, aga mida müüginumbrid näitasid - kas see kaas müüs rohkem või vähem kui keskmiselt?
    See on teataval määral ühiskonna soliidsuse kontroll - kümme aastat tagasi oleks tissidega kaas ilmselt keskmsest paremini müünud, praegu pole ma enm nii kindel Smile

  • eva

    12.09.2006 17:43:09 | Vasta

    numbreid ei ole kontrollinud, aga meil on b2b ajakiri, mida enamasti tellitakse. seega ei usu, et numbrites suurt vahet tuleb.

    pealegi tahaksin väga loota, et esikaane reklaam pole ainus väärtus, mille põhjal meie väljaannet hinnata :S

  • Julia

    24.10.2007 17:41:31 | Vasta

    Tere, kui keegi saab aidata siis palunn!
    Tahan tüüd, olen 13. ei tea kus otsida??!!
    PALUN AIDAKE

Lisa kommentaar

Loading