Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Bensiinifriik

Statoili teenindusjaamade kontseptsioon "Koht päikese all" on liigagi hästi õnnestunud. Statoilist on saanud tõeline Koht, keskus ja elu telg.

Täna varahommikul veetsin Statoilis tubli viisteist minutit. Minu ees tellis autotäis tunkedes mehi hotdoge ja burgereid, siis ostis üks naine klaasipesuvedelikku ja ajakirja, makstes nende eest erinevate kaartidega. Vanem meesterahvas ei suutnud kuidagi otsustda, millist kõneajakaarti tal vaja läheb ja järgmine daam küsis kontserdipiletite kohta (mida õnneks ei olnud). Õnneks jõudis minu järjekord kätte ka enne, kui kellelgi olnuks vaja liikluskindlustust sõlmida.

Mina olin ainus friik, kes bensiinijaamast bensiini ostis.

Kommentaarid (8) -

  • Tanza

    19.09.2006 11:33:42 | Vasta

    Just sellesama asja tõttu olen Neste tanklaid hindama hakanud: töö kiire ja korralik, nagu vanasti öeldi. Viimsi Statoilis pidi ka hommikuti sarnane olukord olema, ainult et seal ruulivad ehitusmehed pirukate ja salatitega.

  • E:r

    19.09.2006 12:07:51 | Vasta

    Hea on bensiini osta automaattanklast, aga karastusjooke, ajakirju, õli, jahutusvedelikku, töökindaid ja muud tarvilikku mehitatud tanklast.

    Automaattanklas on bensiini hind on soodsam, järjekorrad lühemad ja ei pea inimestega suhtlema.

  • Larko

    19.09.2006 12:19:26 | Vasta

    Ega autovabal nädalal polegi bentsu müügiks mingisugust vajadust, sest mitte keegi ju autoga ei sõida. Wink

    Ega Sa juhuslikult sellele vanahärrale enda firma kaarti ei soovitanud?

  • Kaja

    20.09.2006 10:56:49 | Vasta

    Hmm, see autovaba nädal... Mul pole mingit tahtmist sellega kaasa minna, niikaua, kuni autovaba nädala väljakuulutajad lähtuvad põhimõttest "tee sina nii, nagu sul ebamugav on", tegemata midagi selleks, et alternatiivsed liikumisvõimalused oleksid mugavamad.

  • Larko

    21.09.2006 11:57:16 | Vasta

    Teisest küljest, Kaja, ma kujutan ette, milline nutt ja hala sellest kerkiks kui ühistranpordile maksumaksja raha sellises ulatuses suunataks, et see Sulle tasemelise alternatiivi pakuks. Ehk siis nokk kinni, saba lahti.

  • ieska

    21.09.2006 15:24:57 | Vasta

    Kas just rohkem raha peab suunama, on iseküsimus. Asjade läbimõtlemine oleks nii mõneski kohas täiesti piisav. Loota, et loomult mugavad inimesed vabatahtlikult valivad keerulisema tee on tõesti ülimalt naiivne.

  • eva

    21.09.2006 21:37:59 | Vasta

    oot, aga kes pahandaksid, kui maksumaksja raha ühistranspordile suunatakse?

    autoomanikud? aga kütus on teadagi kallis (mul küll autot pole, aga olen teiste pahandamist kuulnud) ja kui mõne asja saaks odavamalt korda ajada mugavuses sealjuures kaotamata, siis miks peaks pahandatama?

    kütusefirmadele ja autotootjatele see vast jah ei meeldiks, aga kas nende pahandamine pole mitte läbinähtavalt omakasupüüdlik?

  • Larko

    22.09.2006 00:08:59 | Vasta

    ieska, bussi- ja trammipark tahab uuendamist, sõidukid amortiseeruvad kiiremini kui uusi juurde soetatakse. Samuti eeldab mugavuse aspekt tihedamat sõidugraafikut ning koguni uusi liine, ja see kõik maksab raha.

    Samas tuleb "loomult mugavatel inimestel" ka endale aru anda, et nafta hind tulevatel aastatel ja aastakümnetel kindlasti ei lange. Iseasi kui mugav on liiklusummikutes istuda ja kaasroolikeerajaid kiruda. Ma olen selles üsna kindel, et umbes 5-10 aasta pärast on mugavuse ja maksumuse suhe hoopis teine kui täna.

Lisa kommentaar

Loading