Kõne autohooldusse.
"Tere, palun autole hoolduse aega."
"Ikka saab./lepime kokku aja, hooldusmees paneb kirjaautonumbri/ Milline hooldus?"
"25 000."
"Ah et juba 25 000?"
"Mis mõttes juba?"
"Kilomeetrite mõttes."
"Jah, 25 000 kilomeetrit."
"Nii et juba 25 000 kilomeetrit olete läbi sõitnud?"
"Nojah. Olen ju terve aasta selle autoga sõitnud."
"Ma näen jah. Aga kuidas siis ikkagi juba 25 000 kilomeetrit?"
"No kuidas juba - aastaga 25 000 kilomeetrit pole ju midagi imelikku?"
"Ei ole jah, aga ikkagi, kuidas teil juba siis 25000 on?"
Jahusime hulk aega edasitagasi. Kumbki ei saanud aru, miks teine nii arusaamatult oma jutu küljes on ning mis kännu taha vestluse areng takerdub.
Lõpuks tuli välja, et Mazdal pidanuks hooldus olema hoopis 20 000 kilomeetri järel. Aga kuna mu eelnevatel autodel pidi hoolduses käima 25 000 juures, olin osanud sellest faktist kuidagi mööda vaadata. Hooldusmees omakorda oskas aga mööda vaadata võimalusest, et klient võib olla NII ignorantne ja teadmatu.