Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Mina ikka oskan: "orienteerumisviga" Hansapanga jooksul

Nõmme rajad on mulle täielik müstika: eksin seal peaaegu alati ära. Isegi siis, kui rada on lindiga tähistatud nagu täna Hansapanga iga-kolmapäeva-jooksul.

Spordikeskuse juurest viis start väravatest läbi ning mööda teed sillamäeni. Siis aga tulnuks pöörduda vasakule ja teha mäkketõus, aga minul oli jalgades vist mälestus lühikesest suusarajast ning pöördusin kohe sillale. Lustiga sillast alla, esimene väike sirge, käänak, pikem sirge mööda Trummi tee äärt... ja hopsti! Ees oli juba märk "3km". Taibukas nagu ma olen, sain siis muidugi kohe aru, et olen midagi valesti teinud. Ja nagu ütleb orienteeruja Alar: kui pea ei jaga, peavad jalad korrutama. Nii jooksin selle aasa lõpuni: mäest üles, teiselt poolt alla, silla alt läbi - ja uuele ringile, seekord õigesti. Positiivne on see, et saigi rohkem joosta.

Pärast tegin raja veel kord läbi. Jalutades, koos Leitti, tema sõbranna ja nende pisikeste lastega. Leitti Maria saab nädala pärast kolmekuuseks ning on ilmselt väikseim Eesti soost imik, kes on tõusnud (olgu, kandelinaga ema küljes olles) 2950m kõrgusele: Sitsiilia-reisil ronis Leitti temaga Etna vulkaanile. Vau, ma ütlen. Künnap peaks sellele plikale varakult silma peale panema.

Kommentaarid (5) -

• kaur

31.05.2006 22:02:49 | Vasta

mina eksisin eelmisel aastal samal rajal ära. jooksime kellegagi koos ja päris kiiresti, ning ups! äkki olid kadunud nii märgistus kui teised jooksjad. kokkuvõttes lõikasime päris mehiselt.

• Larko

01.06.2006 00:54:58 | Vasta

Ei tea kas Postimees nüüd homme kirjutab, et Hansapank põhjustas EMTle möödapanemise. Wink

• moolin

01.06.2006 10:06:58 | Vasta

minul juhtus eile sama lugu peale kolmandat kilomeetrit enne viimast tõusu hakkasin kohe otse jooksma ja siis avastasin et hmm polegi nagu kuhugi edasi minna Smile) ja siis vaatasin seljataha et näedsa, rada läheb hoopiski vasakule ...

• Tanel

01.06.2006 10:33:34 | Vasta

Ma nüüd julgen sulle öelda, miks mul Kaberneeme neljapäevakul nii pikalt aega läks:-P joonistasin ise raja kaardile ja panin kohe suure hooga ajama. Kolmandas punktis jõudis kaine mõistus lõõtsutades järele ja teatas, et ma jooksen rada tagurpidi.

• Tanza

01.06.2006 11:07:19 | Vasta

Kusjuures enne silda oli veel noolega silt, et vasakule tuleb keerata