Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Minu esimene tehing Mobiil-IDga: alpinismiklubi aastamaks

Täna tegin ma oma esimese tehingu Mobiil-IDga. Tähendab, esitlustel ja tutvustustel olin seda testkeskkondades korduvalt kasutanud, kuid isiklikke reaalseid tehinguid polnud seni teinud. Sest harjumuse jõud on suur ja mina olin juba harjunud kasutama ID-kaarti.

Ent u-netis on sellega mingi jama. Kord sai, kord ei saanud vajalikku PIN2 sisestada. Kirjutasin SEB klienditoele, kus öeldi esimesel korral, et vahetagu ma seadetes Java välja ActiveX vastu: mu internetilehitseja kasutavat Java mooduleid, mis ei toeta täielikult Eesti ID-kaardi allkirjastamise rakendusi.

Jäin küll veidi kahtlema, sest mujal oli see va lehitseja küll oma moodulite ja allkirjastamise rakenduste sümbioosiga hakkama saanud. Aga ma pole suurem asi IT-inimene, nii et lootsin parimat ja vahetasin.

Probleem säilis ja kirjutasin uuesti. Nüüd vastati, et vahetagu ma seadetes... ActiveX välja Java vastu.

Nii minust Mobiil-ID kasutaja saigi :)

Ning esimene Mobiil-ID-ga makstud arve oli kah vahva: Jaan Künnapi Alpinismiklubi aastamaks.

Meeldiv üllatus oli see, et reaaltoimingus jookseb Mobiil-ID sõnumitevahetus kiiremini kui testkeskkondades harjunud olin. Ja ei olnud ka mingeid arusaamatusi internetilehitseja moodulite ja allkirjastamise rakenduste vahel.

Nüüd saan kõigile täiesti puhta südametunnistusega Mobiil-IDd soovitada: ise kasutan ka.

Kommentaarid (1) -

  • Heiki

    14.02.2008 23:42:27 | Vasta

    Ka minul oli probleeme mobiil-ID kasutuselevõtuga. Üritades hanza.neti siseneda sain veateateid, et tehniline viga ja proovige uuesti. Panga klienditugi suunas mind olulise turujõuga mobiilside operaatori klienditoe poole Smile Tõenäoliselt oli probleem ka klienditeeninduse jaoks uudne, sest iga kord pakuti välja erinev veapõhjus (ekraanisäästja, vale PIN jne). Lõpuks aitas SIM kaardi vahetus ja kinnitan samuti, et kasutamine mugavam kui ID kaardi kasutamine.

Lisa kommentaar

Loading