Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Müün oma auto maha: Peugeot 307 aastast 2002

Müün maha oma Peugeot 307, mis on mind neli aastat usinalt teeninud. Edaspidi näeb mind siis suurema ja pikema auto roolis :) - aga sellest kunagi hiljem. Praegu siis andmed ja pildid (pildistas Leivo täna pärastlõunal) müüki pandud kaaslase kohta.

Peugeot 307

Peugeot 307 armatuurPeugeot 307, 2002.a.

Mootor 1,6 bensiin

Võimsus 80kW

Esivedu

Luukpära, 5 ust, istekohti 5

Käigukast: Manuaal

Läbisõit  79 700 km

Värv: Heleroheline metallik. NB! Ka tagaklaasid on toonitud autoga sobivas värvitoonis (pärlmutrine rohekashall, mitte tavaline must).

Hind: 99 000 krooni

Tasuta kaasa: tulekustuti, autoapteek, tõkiskingad, ohukolmnurk.

 Peugeot 307

Varustus (see, mida ikka müügikuulutustes ära märgitakse):

Roolivõimendi, ABS pidurid, 2x turvapadi, kahes suunas reguleeritav roolisammas, kesklukustus (puldiga), signalisatsioon, 2x elektrilised aknatõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, päevasõidutulede automaatne lülitus, välistemperatuuri näidik, CD stereo, toonitud klaasid kolmel tagumisel aknal (auto värviga sobivas toonis), 3x peatoed tagaistmetel, 2x peatoed esiistmetel, tagaistme seljatugi allaklapitav, tagaklaasi puhasti, peeglid päikesesirmides, pagasivõrk pakiruumis, tekstiilpolster, ilukilbid (originaal), tekstiilist jalamatid (kah originaal, kui see kellelegi oluline peaks olema J).

Muude oluliste asjade kohta loe pildi alt edasi. Allolev foto on tehtud öösel kuskil Läti maanteel, miska auto siis ka oma argielu eheduses, müügiks üles klantsimata: tolmune ja putukatäppe täis. Lihtsalt vahelduseks tüüpilistele automüügipiltidele :)

 

 

Muu oluline

Hooldus. Regulaarselt käidud hoolduses firmateeninduses (Kommest Auto Tallinnas). Autoga saab kaasa hooldusraamatu ning teeninduses on olemas kõigi tööde ajalugu.

Remont. Vahetatud summuti ja piduriklotsid (aprill 2006), nii et nendega on nüüd vähemalt järgmised 80 000km mureta. Autol on vahetatud pagasiluuk ja tagastange: foori taga sõideti tagant kõksuga sisse, kuid lasksin kindlustusel kahjustatud osad uutega asendada, mitte parandada. Garantiikorras on vahetatud suunatulekang ja tagauste lingid (oli selle aastakäigu 307-te tüüpviga, et suunatulekang loksus ja lingid lagunesid – pärast vahetust aga kõik OK). Teine kuulus viga sel mudelil oli nn. isesüttimise oht, mille pärast kõik autod pidid läbima täiendava kontrolli – see on läbitud ja sertifikaat selle kohta olemas. Minu auto kuulus nende õnnelike hulka, kel kõik korras oli ja midagi välja vahetada vaja ei olnud.

Ülevaatus kehtib kuni juuni 2007.

Ajalugu. Ostetud uuena Eestist, üks omanik. (Formaaljuriidiliselt on omanikke olnud küll kaks, sest kuna auto oli ostetud liisinguga, oli paberites esimene omanik loomulikult Hansa Liising.)

Seisukord: Muidugi ei hakka ma siinkohal rääkima juttu, et olen proua, kes sõitis autoga ainult pühapäeval kirikusse ja sedagi allamäge, nii et mootorit tööle ei pannud – aga üldiselt on mul komme oma asju hästi hoida ning auto pole erand.

Lisavarustus. Kel vaja katusel vedada jalgrattaid ja muid asju (suusabokse jms), saab kaasa osta ka Thule katuseraamid, mis kinnituvad kergesti ja hõlpsalt katusereelingutesse, nii et raamide pealepaneku ja mahavõtmisega saab suurepäraselt hakkama ka lühemat kasvu naisterahvas. Hind on 1000 krooni (poest ostetuna olid 1800). Pilt rattast katusel (neid mahub sinna 4) on tehtud tänavuse Roheliste Rattaretke eel suvalise klõpsuna, st mitte müügipilt. Nii et andestatagu juhuslik kadreering :)

Sõitjate mugavus. Tegu on nö „seest suurem kui väljast” tüüpi autoga, millel on pealevaatamisega võrreldes ootamatult avar salong. Isegi mu korvpallurikasvu õemees on tunnustavalt maininud „polegi ju kitsas”. Ka  pakiruum on üllatavalt mahukas, nii et isegi matkale sõites mahub 4 inimese varustus probleemideta ära.

Sõiduomadused – üks erksamaid 1,6seid mootoreid, mida olen kogenud. Olen temaga käinud autoreisil Slovakkias ja võin öelda, et selle klassi masina kohta on ta ka väga hea maanteeauto.

Tunnustus: Aasta Auto ehk Car of the Year 2002. Kleeps selle kohta on siiani esiklaasil.

Emotsionaalne hinnang autole: Nunnu. Algul ütlesid kõik ka värvi kohta „väga edev”, aga see heleroheline metallik sai väga populaarseks ning seepärast enam vaatajates erilisi emotsioone ei põhjusta, on juba harjutud. Aga ilus ikka. Mis mulle isiklikult väga meeldib, et on suur esiklaas – hea väljavaade.

Kontakt: kaja.pino@eesti.ee, tel 5162101.

Kommentaarid (10) -

  • Marek

    08.06.2006 00:13:55 | Vasta

    ilus sõiduk...

  • karu

    08.06.2006 11:44:29 | Vasta

    Ja mis uue, pikema lemmiku nimi on?

  • Kala

    08.06.2006 12:36:32 | Vasta

    Viide: Vaata ka Peugeot´ kodulehte, kus kogu info selle mudeli kohta on põhjalikult üles loetud.

    Et segadust ei tekiks, siis see info on küll pigem uuema faceliftitud mudeli kohta, mis siiski ei ole enam päris sama auto Smile

  • Kaja

    08.06.2006 12:49:22 | Vasta

    Jep, sorry - ma enne üldse ei lugenud, mis seal Peugeot lehel kirjas oli Smile Arvasin, et 307 on ikka 307. Võtsin eksitava lingi maha.

  • Tanza

    09.06.2006 10:40:25 | Vasta

    Ise olen seda autot ühe päeva tuttuuena proovinud. Autol on 3 pedaali liiga ligistikku, üldmulje jäi autost selline, et pigem on tegu naistele tehtud autoga. Mitte raskeid tundeid.

  • Kaja

    09.06.2006 10:41:35 | Vasta

    Ma juhuslikult olengi naine Smile

  • Irene

    09.06.2006 12:04:36 | Vasta

    väga kena auto ja väga(!) asjalik tutvustus auto kohta. Vot sellised peaksidki kõik automüügi kuulutused välja nägema!

  • Kaja

    12.06.2006 13:01:46 | Vasta

    Auto on müüdud!!

  • Tanza

    15.06.2006 08:49:10 | Vasta

    ja universaal Mazda6 asemele soetatet?

  • Kaja

    15.06.2006 14:48:08 | Vasta

    Jah, täiesti õiged andmed Smile

Lisa kommentaar

Loading