Harva, kui mina reklaamide peale endast väljun - oma töise tegevuse tõttu olen nende suhtes ilmselt immuunseks ja tuimaks tehtud :). Aga kõik pole veel kadunud, mu sotsiaalne närv on ka reklaamide alal vist siiski alles - sest nüüd see juhtus.
Tallinna tänavapilti ilmusid mõni päev tagasi verised kolme sõrmega käed, kust kaks ilmselgelt ära lõigatud. All kiri "Normaalne?"
Arvasin, et küllap on tegu mingi shokile pretendeeriva tobeda sotsiaalreklaamiga - millegipärast kipun ma viimasel ajal kõiki jälkusi kõigepealt sotsiaalreklaamiks kahtlustama. Jüri küll arvas, et see on hoopis Husqvarna kampaania: osta meie saag ja sinuga ei juhtu midagi sellist :)
Aga ei ühte ega teist. Selgus saabus täna, kui tiiseri jätkukampaania välja ilmus: tegu on AKNATOOTJA reklaamiga ning reklaamitakse akent, millel erinevalt teistest on viis kambrit.
Mis iganes asjad need aknakambrid ka pole, reklaam on haige. Haige.
Mis küll toimub agentuuri loovjuhi peas, kellel sellised paralleelid ja assotsiatsioonid tekivad? Tahaks küsida nagu tema reklaamis - normaalne?