Get a life!

Kaja kirjutab elust ja kõigest, mis selle sees on

Osta vähem

Kohe esimesel hetkel, kui seda kuskilt lehesabast lugesin, meeldis mulle Rimi kaubandusketi idee õmmelda vanad reklaamibännerid poekottideks. Kuna mu praeguse poekoti (PVC-st Ferrino reklaamkott, mille Matkasport kunagi mingil puhul kinkis) nurgad on juba katki kulunud, otsustasin endalegi selle Rimi taaskasutuskoti soetada.

Aga... See kott oli nii väike! Peaaegu poole väiksem kui minu praegune, millele kah tuleb suurematel ostupäevadel kilekott appi võtta.

Keerutasin kotti nõutult käes ja mõtlesin, et kas see on nüüd kaudne signaal, et tuleb vähem ostma hakata. Või siis Rimi ei tea oma keskmise ostukorvi suurust. Või ongi nende keskmine ostukorv nii üllatavalt väike.

Või siis on neil tegelikult ükspuha, kas neid kotte tarbitakse või mitte ja bännerite taaskasutus oli lihtsalt ühekordne turundustrikk endale tähelepanu tõmbamiseks.

Nojah. Eks ma siis teen nii, et kui keegi Krimmi või Venemaale läheb, palun endale poekotiks tuua sealsetel turgudel müüdava Cucci, Mochino või Kalvin Clein kirjadega suure uhke üleõlakoti. Siiamaani kahetsen, et ma ise ühte eksemplari Krimmist kaasa ei toonud.

Kommentaarid (9) -

  • Terje

    21.10.2008 16:00:41 | Vasta

    Kas EMT reklaamidest ei saa selliseid kotte õmmelda? Just selliseid, mis õige suurusega oleksid? Oleks mul materjal, küll õmbleks.

  • Kaja

    21.10.2008 16:50:27 | Vasta

    Mõtlesin ise kah korra selle peale. Aga EMT eriti ei tee neid suuri PVC-reklaame, meil on suured plakatid valdavalt kas paberist (need, mis bussipeatustesse jm lähevad) või õhukese siiditaolise riide peal (siseüritusteks), viimasel ajal ka elektroonilised (esindustes). PVC-d on küll väliürituste jaoks, aga neid millegipärast nagu üle ei jää. Mõnda aega käivad bännerid ürituselt üritusele ja siis lõpuks vist kaovad ära vms - ma ei teagi, mis nendega juhtub, igatahes on aegajalt uusi vaja kadumaläinute asemele. Ma ei mäleta üldse, et me neid oleks ära visanud või muul moel utiliseerinud. Ilmselt on kuskil olemas meie bännerite sööja, nii nagu oli Pätu-lugudes sokisööja Smile

  • terje

    21.10.2008 21:37:20 | Vasta

    seda lugedes ma arvan, et keegi tarkpea äkki juba teeb neist kotte vms. Või katab lauda või võrkkiike. Vaja kiip külge panna, et näha kuhu nad lähevadSmile
    siit saaks toreda heategevusliku taaskasutusliku projekti aretada.

  • tanel

    22.10.2008 10:05:35 | Vasta

    Keskkonnasõbralik oleks see kui banneritootjad ise ka neid kotte valmistaksid. Röögatu on see PVC kanga kogus, mis läheb praaki või jääb üle bänneri mõõtulõikamisest. Samuti on neil tootjatel selleks ka vahendid olemas.

    Ise sellises firmas tööl olles lasksin kokku mõned väga suured kotid, millega oli mugav sügisel aias lehti kokku vedada.

    Välireklaami paksust kangast plagud muidugi poekotiks ei sobi, seda nn lipukangast vms, millest näiteks Rimis majasisesed bannerid on, kasutatakse jälle üleüldse vähem.

  • küs

    23.10.2008 12:43:02 | Vasta

    Kas Sa Krimmi reisist kuskil pikemalt oled kirjutanud?

  • Kaja

    23.10.2008 15:42:08 | Vasta

    Jah, aga need on internetiavarustesse üles panemata. Saada oma meiliaadress kaja.pino@eesti.ee, saadan meiliga.

  • Kaja

    23.10.2008 15:42:11 | Vasta

    Jah, aga need on internetiavarustesse üles panemata. Saada oma meiliaadress kaja.pino@eesti.ee, saadan meiliga.

  • küs uuesti

    23.10.2008 18:42:03 | Vasta

    Kui veebi tulevad ka pildid, siis parem ootan ära... Sama tglt ka Ameerika reisi kohta ja ilmselt on neid veel. Või need ei saa kunagi avalikult loetavaks?

  • Kaja

    23.10.2008 18:58:53 | Vasta

    oeh, pigem on küsimus mina laiskuses - Ameerika jutt on ikka veel poolik ja Krimmi oma viimistlemata (st reis on kronoloogilises järjekorras valimatult tekstiks pahistatud ja seda pole nauditav lugeda). Pooltooreid tekste ma ei taha oma kirjutamisoskuse häbistamiseks avalikult üles riputada, interneti mälu teadagi on ju igavene Smile

Lisa kommentaar

Loading