Kohe esimesel hetkel, kui seda kuskilt lehesabast lugesin, meeldis mulle Rimi kaubandusketi idee õmmelda vanad reklaamibännerid poekottideks. Kuna mu praeguse poekoti (PVC-st Ferrino reklaamkott, mille Matkasport kunagi mingil puhul kinkis) nurgad on juba katki kulunud, otsustasin endalegi selle Rimi taaskasutuskoti soetada.
Aga... See kott oli nii väike! Peaaegu poole väiksem kui minu praegune, millele kah tuleb suurematel ostupäevadel kilekott appi võtta.
Keerutasin kotti nõutult käes ja mõtlesin, et kas see on nüüd kaudne signaal, et tuleb vähem ostma hakata. Või siis Rimi ei tea oma keskmise ostukorvi suurust. Või ongi nende keskmine ostukorv nii üllatavalt väike.
Või siis on neil tegelikult ükspuha, kas neid kotte tarbitakse või mitte ja bännerite taaskasutus oli lihtsalt ühekordne turundustrikk endale tähelepanu tõmbamiseks.
Nojah. Eks ma siis teen nii, et kui keegi Krimmi või Venemaale läheb, palun endale poekotiks tuua sealsetel turgudel müüdava Cucci, Mochino või Kalvin Clein kirjadega suure uhke üleõlakoti. Siiamaani kahetsen, et ma ise ühte eksemplari Krimmist kaasa ei toonud.