Neljapäev ja reede möödusid turundus-, suhtekorraldus- ja reklaamikonverentsi Password tähe all.
Konverents nagu konverents ikka. Aga teine päev oli piinarikas. Jah, tuleb ikka tunnistada, et pole enam 18. Hingelt ehk küll, aga alkoholi kehast väljasaamine võtab iga aastaga üha enam aega ja vaeva. Isegi kui oma arust vara hotelli lähed ja järgmisel päeval nii kaua magad, et hotelli koristajad koridosris üha närvilisemalt oma töövahenditega kolistavad, et sind ikka check-out ajaks välja saada.
Aga kui asjalikumalt rääkida, siis Aasta Turundusteo tiitli sai NPNK (millega ma nõus ei oleks) ja Aasta Suhtekorraldusteoks valiti Maksu- ja Tolliameti ümbrikupalkade vastu võitlemise projekt (millega olen ma igati nõus). NPNK lihtsalt kipub minu jaoks samasse kategooriasse kui K-Kohuke: liiga palju negatiivset kära ja tundub, et tegijatel läks suhtekorralduslik pool käest ära, hakkas oma elu elama. Turunduslikult, st müüginumbritelt, võis ju olla edukas projekt, aga ma olen täiesti kindel, et noori boonuspunktide ja levelitega ahvatlev pangatoode olnuks sama edukas ka ilma NPNK skvottimisprohmakateta.