Skype´il on hea algatus: viita kuni nädalalõpuni nende blogile või kodulehele ja saad nänni. Lahe, usun et blogi saab palju klikke ja külastajaid ja ehk ka püsilugejaid juurde.
Ja mina nüüd testin, kuidas see asi toimib ja kas neli päeva hiljem on juba 100 esimest reageerinud või mitte. Et kas tasub ideed varastama või edasi arendama hakata.
Arvan igatahes, et niisugune algatus täiesti töötab. Erinevalt näiteks SLÕhtulehe Normaalse kõnekaardi projektist, mis oli - on my humble opinion - täiesti ebanormaalselt üles ehitatud. Lõika ajalehest kuponge, pane ümbrikusse, osta mark ja saada kuhugi. Ja kui siis veel sibad kuhugi ja ostad kõnekaardi, saad iga kupongi eest kaks tasuta kõneminutit. Brr. Ma heameelega iroonitseks SLÕhtulehes töötavate tuttavatega, et kas nad said selle kampaaniaga kaks või koguni kolm kupongikogujat, aga ma olen sellisteks seltskonnanaljadeks liiga konkurendiga seotud isik.